Infraligne staat voor afslanken en gezond leven voor iedereen… man, vrouw, kinderen, … jong en oud. Naast afslankuren via workouts in infraroodcabines begeleidt Infraligne mensen in de zoektocht naar een gezonder of slanker leven.
Naast een hele nationale offline communicatiecampagne vroeg Infraligne een sterke online aanwezigheid en een weldoordacht social media beleid.
Zo vertaalde Hands de printcampagne in een gebruiksvriendelijk, jonge en dynamische website en werd een strategie opgezet om via Facebook middels retentie klanten te binden en potentiële klanten te prikkelen.
Binnen het jaarlijks communicatieplan voorziet Hands een aantal retentie- en recruteringsacties die online (website) of via Facebook uitgerold worden. Een aantal van deze acties richten zich op nationale opendeurdagen waarop elk Infraligne filiaal aan participeert. De samenwerking met Infraligne omvat het voortdurend up-to-date houden van de website; het periodiek verzenden van actie-gerelateerde elektronische nieuwsbrieven en het beheer van de social media.