L.I.F.E. header

L.I.F.E.

Funky L.I.F.E. verdient funky design!

L.I.F.E. staat voor ‘Living In Funky Environments’. Dat is letterlijk te nemen, want de Antwerpse projectontwikkelaar bouwt alleen op exceptionele locaties in binnen- en buitenland. En geen standaardprojecten, wel indrukwekkende gebouwen met bijzondere interieurs, waarbij architectuur altijd in functie staat van ‘het leven’. Vandaar ook de naam L.I.F.E. Of het nu gaat om industrieel erfgoed dat een derde leven krijgt of om onbenutte stadsruimte die wordt ingevuld met studentenwoningen, L.I.F.E. onderscheidt zich in de markt met verrassende concepten.

www.ilovelife.be/nl

De uitdaging

L.I.F.E. én zijn bijzondere projecten op een gepaste manier in de markt zetten via een gedurfde communicatie, dat was de uitdaging voor Hands. Er werd gekozen voor een ‘funky’ concept dat strookt met de visie van het bedrijf en een totaalaanpak met een duidelijke strategie voor alle kanalen.

De hands-on aanpak

De start van de succesvolle campagne was een nieuwe website om alle L.I.F.E.-projecten op een creatieve manier in de kijker te zetten. Hands ontwierp hiervoor opvallende designs. Eigenzinnige projecten zoals ‘I love Hungaria’ (Leuven), ‘I love Elektri-city’,’ I love Qui-Vit’ (Antwerpen) en ‘I love Vaals’ (Nederland) worden in beeld en woord, fris en krachtig gepresenteerd.
Alles werd gekaderd in een goed uitgedokterd mediaplan waarbij de sociale media uiteraard niet ontbraken. Kortom: Hands leverde een totaalpakket dat L.I.F.E. positioneert als een kwalitatieve projectontwikkelaar met unieke gebouwen op unieke locaties. Dat die aanpak loont, bewijst het sterk stijgende aantal verkochte appartementen per project.

L.I.F.E. website