Contacteer ons

 cases

Quartier Bleu

expertise: vastgoed marketing

solution: concept / strategie

terug

Quartier Bleu, een mix van Hands, Matexi en Chateaux Real Estate
Wie Axelle Red hoort, denkt rood, maar in Hasselt denken ze tegenwoordig blauw. Als ambassadrice van dit luxe project, moest Axelle van haarkleur veranderen. Quartier bleu is een woonproject aan de Blauwe Boulevard in Hasselt, ideaal voor zij die graag dat vakantiegevoel behouden maar toch de gezelligheid van Hasselt niet kunnen missen.

De uitdaging
Projectontwikkelaars Matexi en Chateaux Real Estate gaven de communicatie voor de verkoop van de appartementen uit handen aan Hands. Met een simpel doel: de verschillende projectfases van Quartier Bleu een gezicht geven in én rond Hasselt.

De hands-on aanpak
Hands bedacht de befaamde lanceringscampagne met Axelle Red, aka Axelle Bleu. Zij werd de ambassadrice én het gezicht van Quartier Bleu. Een persconferentie zorgde voor de nodige bekendheid van de lanceringscampagne waar Axelle zelf op aanwezig was. De website, talrijke brochures, huis-aan-huis blaadjes en uithangborden rondom de Blauwe Boulevard zorgen voor een sterke herkenbaarheid. Woonproject in de kijker gezet? Dan start Hands met een lanceringsevenement dat keer op keer succes boekt: zo’n 1000 bezoekers. Dat bewijzen de voorgaande projectfases Docklife en The Meridian waarvan maar liefst al 50% verkocht werd. Op naar de volgende!

meer cases

alle cases

connecteer met abonnees en schrijf je in voor onze nieuwsbrief